tirsdag den 27. oktober 2015

Mail fra Mærsk!

Så kom der nyt fra Mærsk! Det ser ud til jeg skal påmønstrer Romø Mæaersk - en 'lille' produkttanker på knap 172 meter, som lige nu er i fart i the Far East.


Skibet er bygget tilbage i 2003 og sejler under dansk flag. Jeg har tjekket besætningen som ser ud til at være lidt som sidst - filippinere på dækket og europæiske/østeuropæiske officerer.

Jeg skal modsat sidst afsted med en af drengene fra skolen, så det bliver rigtig godt at have noget selskab med derud! Så er der da én, jeg kan snakke dansk med.
Vi har endnu ikke fået en udmønstringsdato, så det bliver spændende at se, hvornår vi bliver sendt afsted. Jeg krydser dog fingre for det bliver senest 15. november!




Her er lige en lille video jeg fandt. Desværre uden lyd, men den giver lige et billede af, hvordan mit næste eventyr  af et skib bliver!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar