søndag den 11. december 2016

My hero

Der var engang to meget kloge mennesker, som spurgte mig, hvorfor jeg havde valgt den levevej, jeg nu havde. Hvad var det der trak mig i den retning? Hvorfor lige havet? Jeg fortalte dem min historie. Hvordan mine forældre blev skilt da jeg var helt lille, hvordan de hver især giftede sig igen, hvordan jeg altid havde haft det svært med det der 'at have en far og ikke have en far', hvad mine drømme var, min tid i Grønland, mine 4 søskende - ja mere eller mindre min livshistorie.
Det var i dét øjeblik, at de åbnede mine øjne. Jeg har måske altid haft det lidt svært med at mine forældre blev skilt, og jeg havde svært ved at finde fodfæste, definere min far. Men jeg er blevet givet et forbillede, en mand jeg ser op til mere end noget andet, en som har inspireret mig og fortsat gør det, en der har givet mig lysten til at vælge denne sti og en som er så dygtig til det han laver, at hans modstykke bliver svært at finde.




Tak fordi du er her og altid har været det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar